Mugikortasuna. Komunikaziorako zentzuzko eredu bat
Autoen erabilpena gutxitu.
·“Sarrera-irteera” eredua. Aparkaleku publiko gehiago
· Bi herrietako trafiko eredu bateratua eta intraurbano zerbitzua
Tren eta autobus eredu tradizionala, indartua eta berriztatua.
· AHT bezalako eredurik ez! Tren eta autobus zerbitzu orekatuak.
Bizikletaren erabilpena oinarri oinarritik sustatu.
· Aurrez aztertutako tokietan, bizikletaren txokoa sortu.
· Bidegorriak bizikleta eta oinezkoen erabilpenerako erregulatu.
Oinez ibili. Herri txikian bizi gara.
· Oinezkoentzako kaleak zabaldu eta egokitu goiko auzoetara.
· Herriko zona altuetara, Basagasti, Sorginzulo, Lilibaso, Gain-Zuri eta Mundo Mejor-era espaloiak jarri eta eskailera eta zintamekanikoak.
Ingurumena. Bizitzeko kontsumitu, eta ez kontsumitzeko bizi.
Zaborren kudeaketa integrala:
· Sasietaren alternatiba bilatu. Publikoa. Errausketa plantarik ez.
Aisialdia. Disfrutatzeko herria, ez soilik lo egitekoa.
Herriko parkeen berrantolaketa. Egoteko, hitz egiteko, jolasteko parkeak.
· Gernikako Arbola, Iparragirre, Lizeoa eta Belaustegiko enparantzak egituratu. Mobiliario aktiboa. Berdeguneak. Kultura topagunerako kiosko bat
queremos un municipio para vivir
Viabilidad. Un modelo razonable de comunicación: un plan común de modelo de tráfico, servicio intraurbano de autobuses. Cintas y escaleras mecánicas a Lilibaso, Basagasti...
Consumir para vivir y no vivir para consumir
Plan integral de residuos, ahorro de energia, control de la contaminación acústica,...
Que Urretxu sea un núcleo de disfrute y no una “ciudad dormitorio”
Reorganizar las plazas de Gernikako Arbola, Belaustegi, Iparragirre y del Liceo:
zonas verdes y equipamiento adecuado,…
No hay comentarios:
Publicar un comentario